Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2008 16:05 - днес човек използва изкуството за да избяга от себе си а древните гърци са изживявали своя апотеоз чрез него....
Автор: letisi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3753 Коментари: 14 Гласове:
0





...изкуството трябва преди всичко да разхубавява живота а и самите нас...
мисли ,чувства,взаимоотношения...трябва да скрие грозното, да извлечезначимото от него....
                                                                                                                                   



                                                                                                                         Ницше


..според Реноар за да живее едно изкуство в него трябва да има идеал...това за него била красотата на живота...тази красота която ни липсва към която се стремим и за която жадуваме...често улисани в делничния ден пропускаме да забележим...но един от начините за уловим един застинал миг красота е една картина сътворена с много любов и нежност...картина която със своите багри феерия от чувства и послания щурмува сетивата и ни превзема разпръсвайки  умората на навика...оставяйки завинаги в очите защото я гледаме с душата си....


...сега светът е по-грозен откогато и да било,но има значението на най-красивия досега...

радостта се премества в мозъка, сетивните органи се притъпяват.....

символичното бързо заема място на реалното....

а така ще стигнем до варварството.....

                                                                                                                 Ницше



дано успеем да запазим красотата, изкуството и самите нас....


Тагове:   човек,   Него,   апотеоз,


Гласувай:
0



1. cefulesteven - Не да избягам, по-скоро да се пре...
17.08.2008 16:10
Не да избягам, по-скоро да се преоткрия. Битът ни е начин на бягство от живота, а не самия живот. В изкуството се крият черти и от по-истински реалности, по-дълбоки заложби от записите на масовите заблуди върху съзнанията ни и по-истински от принудите ни за оцеляване.
цитирай
2. rozovimechti - Аз ли нещо съм се объркала, или Ницше ...
17.08.2008 16:18
Аз ли нещо съм се объркала, или Ницше си е бил древен грък?
В главата ми се върти някакъв спомен, че е бил ариец, ама то с тия мои пропуски в образованието нищо не е сигурно :)
А ми се струва ,че за Ницше (ако говорим за един и същ, разбира се), по би подхождала музиката на Рихард Вагнер :))
цитирай
3. letisi - cefulesteven всеки има своя истина
17.08.2008 17:10
за живота и нещата която е абсолютна именно защото е негова:)))всеки сам определя къде свършва живота и започват илюзиите...поздрави :))
цитирай
4. letisi - rozovimecti постингът ми не е за ницше
17.08.2008 17:13
сиреч философията а за изкуството:))))това са негови мисли по въпроса ...може пък да е бил луд фен на реноар и да съм право в десятката:)))ама и аз с тез пропуски образователни не съм сигурна...поздрави:)))
цитирай
5. kosara2008 - вярвам в това ...Лети,
17.08.2008 17:57
винаги е имало птици...и влечуги...има красота и в двата вида, понякога! или ако не възвишеност някаква си тяхна...изкривена истина...мисля си , че и ти вярваш...но си тревожна и това те прави...Синя моя птица! поздрав за постинга!
цитирай
6. rozovimechti - Много с пропуски станахме нещо, та ...
17.08.2008 18:27
Много с пропуски станахме нещо, та да не вземемда пропуснем и важните неща :))))
Ама аз съм свикнала да се разминавам, едно фатално такова с важните неща, все едно съм в армията :)))
Едно време, когато господ раздавал акъл минал по моста, а военните под моста с учебна цел - така разправяше дядо, а той си беше военен, че и генерал дори :)))))
цитирай
7. helios - Ще успеем , Лин! Нужна ни е вяра и подкрепа...
17.08.2008 22:59
Идеята за постинга е прекрасна, благодаря ти!
Провокираш...
Имам пропуски в образованието и не мога да пиша дълги коментари!:))))))
Поздрави и целувки!:)
цитирай
8. letisi - kosara2008 :)))))
18.08.2008 16:13
може би тревогата ми е породена от неумението да видя красотата в новото изкуство..да го разбера и приема...да намеря отговор на моите потребности ...явно съм от хората които красотата трябва да ги плесне по очите за да я видят:)))но докато търсим значи вярваме че ще намерим че ще открием онова което допълва нашата цялост..и докато търсим нека бъдем сини птици под това небе :))))благодаря ти...поздрави и усмивки от мен:)))
цитирай
9. letisi - ей розови мечти и пропуска си е умение:))))
18.08.2008 16:19
но дори и да се разминем с най-важното представи си каква голяма компания ще бъдем:))))а що се касае до военните чада аз като горда тяхна представителка смятам че ни се полагат преференции в резултат на дългите години съжителстване с емоционалната и всякакъв друг вид военна обремененост:)))))поздрави
цитирай
10. letisi - але мнозинството определя нормата:))))
18.08.2008 16:23
пропуските са признак и за мисловна дейност...такива нямат само лудите:)))))постинга не го замислих като провокация а като жалба ама не би ...мисълта ми слаба е излязла:)))))усмивкиииииииииииии
цитирай
11. probe - Браво Линка идеята ти за поста ме ...
19.08.2008 10:10
Браво Линка идеята ти за поста ме изненада много приятно , това че си избрала погледа на Ницше по въпроса е отлично попадение .
цитирай
12. letisi - благодаря probe:)))))
19.08.2008 16:20
надявам се постингът да ти е доставил удоволствие...а ницше ми е любимец луд и гениален:)))
цитирай
13. cecka1504 - Чета, чета и не ми остава нищо друго, ...
19.08.2008 20:56
Чета, чета и не ми остава нищо друго, освен да се впиша в графата "С пропуски в образованието" :)))
Поздрави, Лин, винаги успяваш да ни заинтригуваш с подобни цитати. Но твоите мисли не са по-малко мъдри и интересни ;)
цитирай
14. letisi - цекооооооооооо с пропуските сме доста:)))
19.08.2008 23:02
така че това си е в реда на нещата:))))мноооооооооооооого целувки и усмивки от мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: letisi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 802129
Постинги: 63
Коментари: 691
Гласове: 27948
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930