Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2012 03:07 - Тест за тревожност
Автор: hinki Категория: Изкуство   
Прочетен: 6894 Коментари: 9 Гласове:
3

Последна промяна: 02.06.2012 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, приятели, читатели и друг вид посетители.
За целите на следването ми в Националната Спортна Академия  трябва да направя изследване, сравняващо тревожността на хора, трениращи бойни изкуства, с тази на хора, нетрениращи бойни изкуства.

Моля ви, ако имате желание да помогнете, за минута, две да попълните теста.
Съвсем спокойно пишете измислено име или въобще не пишете лична информация.
Моля само възрастта и бойното изкуство, ако тренирате такова, да отговарят на истината.

http://questionpro.com/t/AItrtZNkDf


Благодаря предварително.
Поздравявам ви с Кармин.
Хинки




Гласувай:
3



1. noir - ~ N ~
02.06.2012 12:23
Попълних го. Имам само дребните забележки, че няма поле за коментари, годините не са направени като период, а определени стойности, също може да има повече въпроси относно как човек чувства жизнената си енергия, тялото, подвижността и т.н. и дали определени събития го напрягат повече или по-малко, т.е. от динамична, а не от статична гледна точка :) В увода има допусната малка грешка - "ной-точно".
цитирай
2. hinki - ~ N ~
03.06.2012 01:11
Поправих грешката, благодаря.
Тестът е стандартизиран. Нарича се самооценъчна скала за тревожност на Спилбъргър. Заданието, което ми е дадено също е стандартно, да установя точно чрез този тест, дали това, че човек тренира или не тренира бойно изкуство, води до статистически значими разлики в тревожността.
Като се замисля, полето за коментари и другите допълнители въпроси, са много интересни за мен, но са напълно извън поставеното ми задание.
Благодаря за участието и за обратната връзка. Щом имам резултати, ще ги напиша тук.
цитирай
3. noir - ~ N ~
03.06.2012 01:25
За нищо. На мен също ми е интересно. Опасявам се, че няма да има много голяма извадка, от която да се извадят статистически значими резултати за категоризиране по вида на изкуството. Предполагам, че някои може би имат дори обратен ефект в някои аспекти.
цитирай
4. hinki - :)
03.06.2012 01:50
Да, наспамих всичките си фейсбук приятели. Още нямам кворум. Ще видим.
Пиша другите части на изследването.
Лека нощ.
цитирай
5. goran - Кириле, Кириле, имах желание да се включа в анкета, но ...
03.06.2012 11:22
Фейсбук акаунт няма да си направя заради това!

Публикувай въпросите на анкетата и тук - така тези който не обичаме Фейсбука, може да ти пратим отговорите си на меил.

Спорни тренировки и анкетиране :)
цитирай
6. hinki - goran
03.06.2012 12:58
Необходимо е само да да кликнеш на линка по-горе и вече си в анкетата. :)
Просто казвах на Ноар, че за да набера достатъчно хора, пуснах анкетата и тук и във фейсбук.
Ако я попълниш, благодаря. Ако не, пак благодаря за доброто желание.
:)
цитирай
7. valsodar - Така, както се чувствам, ако има ...
04.06.2012 18:24
Така, както се чувствам, ако има категория щастлив темерут, май ще съм в нея.
Доста спокоен човек съм станал за една година почивка от всякакви форми на простотия Хинки :)))
цитирай
8. hinki - :)
24.06.2012 16:48
Вчера взех изпита си по Основи на научно-изследователската работа. Изследването, което проведох с помощта на много приятели от блога и от фейсбук, показва, че тревожността се влияе положително и намалява от тренировките по бойни изкуства. Още веднъж, благодаря на всички, които попълниха анкетата и ми помогнаха да изпълня заданието си.
цитирай
9. noir - ~ N ~
11.07.2012 00:51
Аз още в началото бях сигурен, че нищо не успокоява повече от един здрав кютек =) Ще пуснеш ли една статия по темата, защото ми станаха интересни резултатите от наблюдението?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hinki
Категория: Изкуство
Прочетен: 1561056
Постинги: 308
Коментари: 1270
Гласове: 7326
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930