Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2019 20:20 - Още един Ден в Рая...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4600 Коментари: 16 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как годините минават
И Децата мили как растат...
Топли Спомени остават,
Да ни греят в земния ни Път...

Синът ми Мишо и приятелката ни Диля, с която отраснаха заедно.
Невероятни спомени. Лято 2012...на поляната ми пред вкъщи.

image

Пролет 2019.,...днешният ден...отново на поляната ми... напълниха ми душата, върнаха ми се толкова спомени...и не можах да се сдържа да не направя тази малка ретроспекция с горната снимка отпреди близо 7 години...

image

В Градината ми Слънце грее
с Помощник лесно се живее ))

image

Сияят още белите кокичета
Като малки влюбени момичета...

image

Как се протягат към Небето ни сияйно
Като мен и те за Рая си мечтаят тайно ...


image

Планината ми отсреща мъдро наблюдава
Закрилница на малкия ни свят остава...

image

И клип от свидна Пролет разцъфтяла
Земята нека е красива цяла!






Гласувай:
18



1. nedovolen - Отбих се телеграмно преди сън. В...
19.02.2019 21:43
Отбих се телеграмно преди сън.
Всички по снимките Господ да ги закриля!
цитирай
2. lexparsy - Много пролетно настроение и още ...
19.02.2019 22:02
Много пролетно настроение и още повече и с вдъхновението на децата всичко е Райско покрай тебе.
А и го раздаваш и радваш и другите Веси :-)
Пролетно благословена да си и ти и децата!
цитирай
3. vesever - Ники, благодаря ти и амин! Днес ...
19.02.2019 22:03
Ники, благодаря ти и амин!
Днес бяхме в камерен състав, трябва да видиш каква веселба става, като сме всички )))
а аз ти завиждам за ранното лягане - тази вечер имам преводи и бавно напредвам ...
Приятни сънища!
цитирай
4. vesever - Лекси, благодаря ти! Наистина е ...
19.02.2019 22:10
Лекси, благодаря ти!
Наистина е страхотна ведра и вдъхновена пролет, тия дни не мога да се нарадвам и се вихря из градината...така де, чак до счупване на лопатата...)))
И децата като почнаха да си идват от училище следобед, такава идилия е...
Благодаря на Бога за всичко, това е безценно!
цитирай
5. ikra - Браво!
19.02.2019 22:13
Много е хубаво!
При нас още има сняг :)
цитирай
6. vesever - Ахмед, пои принцип е редно февруари ...
19.02.2019 22:31
Ахмед, пои принцип е редно февруари да има сняг, но...аз нали съм нетърпелива, извиках Пролетта )))
Благодаря ти!
цитирай
7. planinitenabulgaria - Виждам, че си запозната с препоръките на Георги Трайков кога да се сади.
19.02.2019 23:45
Той се водеше земеделец и препоръчваше да се седне на земята /обработената нива/. Ако се усеща влага, може да се сади. Иначе - не!
Това на шега, но ако родителите научат децата си да се трудят и да са отговорни когато вършат нещо, тези деца ще станат хора.
цитирай
8. vesever - Коста, някога баба ми разказваше, ...
20.02.2019 09:27
Коста, някога баба ми разказваше, че от малки са почвали да работят по нивите. В новото време, с напредването на технологиите, струва ми се, че хората вече не са толкова трудолюбиви, както някогашните поколения. Консуматорското общество си казва думата. Но на село има много възможности човек да се развива и да си осигурява сам много от нужното за живота...и децата да се включват наистина е добро и за тях, да се учат на много полезни неща. Това е друг живот.
Някои от възрастните ми съселяни почти изцяло се издържат от реколтата на градините си и от животните, които отглеждат. Надявам се и поколенията след нас да запазят този селски бит...
цитирай
9. missana - Да са живи и здрави децата и внуците!
20.02.2019 22:25
И дано тяхното бъдеще е по-светло и щастливо от нашето. Защото го заслужават. Поздрав, Веси!
цитирай
10. vesever - Младене, благодаря ти! И аз за ...
21.02.2019 09:55
Младене, благодаря ти!
И аз за това се моля, за щастието на всичките ни деца!
Поздрави!
цитирай
11. krassko - Че ти си имаш търнокоп,
21.02.2019 15:53
а на малкия дай някоя мотичка като иска да копае, за да не се мъчи с това огромно нещо. И тук грее слънце за последно, утре ще валят дъжд и вечерта сняг - голяма гадост ни очаква в събота сутринта -кучешки студ :)
цитирай
12. vesever - Краси, за момента имам търнокоп. . . ...
21.02.2019 18:22
Краси, за момента имам търнокоп...ако и на него не му видя сметката ))
Синът ми вади едни плочки, с които бях правила пътека преди време, и се бяха вкопали под тревата, та сега реновирам пътеката, за която цел ми трябваха плочките и с търнокоп добре се вадят, с мотика няма шанс ))
Нека има още малко сняг, да изпратим зимата....
цитирай
13. planinitenabulgaria - Този постинг ме подтикна да напиша
23.02.2019 09:17
vesever написа:
Коста, някога баба ми разказваше, че от малки са почвали да работят по нивите. В новото време, с напредването на технологиите, струва ми се, че хората вече не са толкова трудолюбиви, както някогашните поколения. Консуматорското общество си казва думата. Но на село има много възможности човек да се развива и да си осигурява сам много от нужното за живота...и децата да се включват наистина е добро и за тях, да се учат на много полезни неща. Това е друг живот.
Някои от възрастните ми съселяни почти изцяло се издържат от реколтата на градините си и от животните, които отглеждат. Надявам се и поколенията след нас да запазят този селски бит...


за обществения транспорт на малките населени места. Имам поглед върху цялата страна. Където понятието лекар от години е забравено...
цитирай
14. vesever - Коста, благодаря ти! Довечера ще ...
23.02.2019 12:31
Коста, благодаря ти!
Довечера ще вляза да прочета постинга ти.
Наистина има места, в които транспортът е много зле.
До съседното село Пушево има автобус само сутрин и вечер.
До нашето село преди време бяха на 2 часа, сега са на всеки час.
Аз обичах да ходя пеш до града, стигам за час и 10 мин....вместо да чакам 2 часа...
Но ако на възрастни хора се наложи, няма как да ходят пеш.
Такситата пък са доста скъпи, към 7. лв. в едната посока, след като наскоро вдигнаха цените...
Миналата седмица водих възрастна приятелка на контролен преглед в поликлиниката, с такси отидохме и с такси се върнахме, а в поликлиниката прекарахме цели 5 часа, беше нечувано и невиждано преживяване, поне за мен...
Поздрави!
цитирай
15. vedrina - !!!
02.03.2019 15:21
Красоти - и цветята, и жената, и децата...!!!
цитирай
16. vesever - Ведрина, благодаря ти!
02.03.2019 19:28
Ведрина, благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4084778
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол